Racershopping!

Datum 2009-10-13 Klockslag 18:20:11
Hallå där!

I morse drog pappa upp mig kl. halv tio (satte klockan på en timma tidigare men snoozade säkert i en halvtimma) för då var det dags för en racer-trip ut till IKEA. Dags att köpa TV-möbel och matbord! Vi kom dit precis när det öppnat vilket också betydde att det knappt var någon där. Vi visste precis vilka hylllor vi skulle till i lagret, så vi sprang ner dit och letade upp TV-bänken. Rykten från andra IKEA-affärer sa att den tagit slut överallt eftersom de - lägligt nog - hade satt den på rea med 800:-. Men där var den! Vit och allt! ;)

Efter det sprang vi bort för att plocka fram bordet, rullade iväg till kassan, kom direkt fram för att betala (inga köer!) och sen var det "bara" att knöka in allt i bilen. Strax innan kl. 11 var vi hemma igen.

Det kallar jag racershopping! ;)

Fast min TV är ganska så mycket större än den där, så det kommer nog se mer ut som den under...

Utfällbart och praktiskt! =)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0