Guumårrån sunshines!

Datum 2009-10-12 Klockslag 14:09:26
Eller ja, jag vet att klockan är två på eftermiddagen, men jag och Christian har faktiskt tagit en välförtjänt sovmorgon och firat att Aarons platta är helt inspelad och klar! =) Nu ska den skickas på mastering och sen ska den tryckas upp. Wiiie!!

Grattis säger jag!

Idag är det korra som gäller! Skulle helst vilja slänga ur mig hela dansen till en av mina grupper ikväll.. So be prepared!! ;)

Veckan ser väl inte så värst annorlunda ut än vanligt. Ska som sagt på möte på torsdag och snacka lite gympagrejor, annars är det dans, undervisning och rep med Ida som gäller.

Idag påbörjas också andra veckan av målningen i lägenheten. Yeeey!! Är väldigt spänd på hur det kommer att se ut. =)

Nä, nu ska jag och babe äta brunch. Hears off later!


Kommentarer
Postat av: sussi

får gärna fråga om man får använda bilder som någon annan har tagit, eller iaf skriva vem fotografen är. =)

/sussi

2009-10-16 @ 21:19:34
Postat av: sussi

Kul att Aarons platta är klar. Kommer uppskattas av många!!

/Sussi

2009-10-16 @ 21:21:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0