Carolina Gynning - småskum?

Datum 2009-10-21 Klockslag 15:21:21
Efter tre veckors repande är det snart dags... på lördag kör vi! Jag och Ida ska ut och giga på Ekerö, vilket förhoppningsvis kommer att generera lite fler roliga jobb senare... ;)

Igår blev det dans med söta Jennie Widegren på Urban Angels-klassen. Very much fun! =)

Bild från Reebok

 

Och ikväll blir det faktiskt ännu mer Jennie-dans fast på Dansklotet och lyrisk jazz. Karl&Knut har nämligen höstlov så det är ju lite trist.. men jag hade inte kunnat önska mig en bättre ersättare! =)

 

Sen måste jag bara fråga er en sak. Var inne på Carolina Gyninngs blogg igår och fick syn på den här. Är aldrig inne på hennes blogg annars, men tydligen så lägger hon upp sånna småskumma filmer på sig själv lite då och då.

 

 

Jag tycker att det är lite halvjobbigt alltså... att titta på... sitter och vrider mig typ... men det är väl hennes sätt kanske att.. ehm.. uttrycka sig på... =/

 

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0