Dansglad torsdagkväll/natt

Datum 2009-10-15 Klockslag 23:47:58
Är alltid lika dansglad och endorfinfylld när jag kommer hem på torsdagskvällarna (och onsdagar för den delen också). Det är verkligen sjukt hur mycket jag längtar till ons, tors nuförtiden! Och klassen idag var helt underbar! Fick till och med jättefina komplimanger från både Karl & Knut, men också från andra dansare på klassen. Sen i slutet fick jag, Therese Carlsson (min gamla danslärare) och en till tjej visa upp hela koreogafin själva! Känner mig sååå smickrad och glad! =)

Det roliga var att vi körde samma koreografi som förra veckan, så idag kunde vi verkligen jobba med musiken. Åååh vad det är underbart!! =D

Nu tänkte jag äta min middag. Jo, faktiskt... middag... vet att klockan är typ 20 i 12 men äter jag inte nu kommer jag må kasst när jag vaknar imorn!

Och ännu en gång är det helg... fattar inte var dagarna tar vägen! Undrar om det är för att man har roligt, eller att man bara har samma schema och samma vanor? Hm...

Hoppas på att få mina bilder i helgen också! Iiiii!! Är jättenyfiken på hur dom kommer bli! Andreas (fotografen) sa iaf att dom blev jättefina!

Men nu ska jag som sagt äta! Tudeluuuu! =)

(Gammal bild)

www.missionimages.se


Kommentarer
Postat av: Maria

Najs Blogg :) <3



Ska du se IDOL ikväll?

2009-10-16 @ 06:29:47
URL: http://spoti.blogg.se/
Postat av: Jacob

det är nåt magiskt med KoK.!

2009-10-17 @ 15:36:38
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0