Blåslagen och misshandlad

Datum 2009-10-19 Klockslag 17:11:09
Alltså jag är verkligen blåslagen och misshandlad... av mig själv!! Dansen igår... whooo! Rolig men ajajajaj!! Och nu är det Specialens tur ikväll! ;) Kunde knappt röra mig nu när jag och Ida skulle repa. ALLT gör ont!

Här har ni låten om ni är intresserade.. Sjukt cool!

Ida Coor - Make them beg

 

Fick se videon i helgen. Den som jag korrade för typ en månad sen med kaninerna....

Det finns två versioner. Den ena har Melanie - regissören gjort och den är helt fantastisk!! Sen har Josh Gabriel - artisten gjort sin version eftersom han inte gillade den första... ska inte säga vad jag tycker om den...

Josh's version kommer vara den "officiella" och Melanie's någon slags "directors cut". Hon ska lägga ut en länk med den snart så jag lägger upp den här då. =)

Om ni vill se den andra versionen så ligger den uppe på youtube, men jag vill inte bli förknippad med den, så då får ni söka själva.

 

Nu är det snart dags för undervisning. Tjolahopp!

 


Kommentarer
Postat av: Elinaah!

Undervisar du i dans?:)

2012-04-23 @ 20:39:22
URL: http://mittlivsomelinaah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0