Vaccin - update

Datum 2009-11-06 Klockslag 16:04:29
Mår helt okej fortfarande! Bortsett från att jag blev suuuuuupermegadundertrött och lite yr så känner jag inte av det mer än att armen ömmar lite där nålen satt. Har precis sovit i två timmar och ska iväg och undervisa nu. Hoppas bara på att yrseln går över tills dess, men det lär den nog göra. =) Känner nu när jag rör armen lite upp och ner så värken det till lite efteråt. Men som sagt, annars mår helt okej! =)



Ikväll kommer babe hit och då blir det fredagsmyyyys! =D

Förresten, har ni sett Lady Gaga's nya video "Lovegame"? Såg den precis inna jag somnade. Alltså, hon är BALLAST i hela världen!! Vet ni förresten att jag har snackat med hennes killdansare! Hur ball är inte jag... ;)

 

Här har ni min version av den... ;)



Kommentarer
Postat av: jennie

nä jag har inte varit på spiti, men får ta mig en sväng om där nästa gång jag är i sthlm, risken är att jag kommer ut med allt för många kassar och en ny förälskelse ;P



jag har redan färgat mitt hår, men det blev inte riktigt den röda färgen jag hade hoppats på. men men man kan inte få allt :) det var ändå bara så att jag kan färga en annan färg sen, man måste tillföra pigment för att det inte ska bli grönt när man går från att vara blond. ;)

2009-11-06 @ 17:01:08
URL: http://failsafe.blogg.se/
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

ni är ju riktigt duktiga :)

2009-11-08 @ 22:17:13
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0