Ögongodis och lite skvaller...

Datum 2009-11-12 Klockslag 13:45:28
Det här är ögon- och örongodis så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!! Lady Gaga slutar aldrig att deliver! =)

 

Nu nu ska jag fortsätta packa. Har ni förresten hört att Kissie inte dök upp på TV4 nyhetsmorgon där hon skulle disskutera att hon nu är anklagad för att ha provocerat två småtjejer till att ta självmord, p.g.a. all skit hon spiller ur sig om "feta" och misslyckade människor" (dvs alla som väger över 50 kg och inte har ett mellanrum mellan låren).


Kommentarer
Postat av: Emma

Kissie, suger---

2009-11-12 @ 16:13:36
URL: http://godisflickan.blogg.se/
Postat av: ida

hon är sick.. men lady gaga äger =) jag ska köra den där med specialen dom 3 extra gångerna i highheels kommer bli kuuuuul!!

2009-11-12 @ 16:39:51
URL: http://idadancer.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0