Döda-tid-lista

Datum 2009-11-01 Klockslag 19:53:02
  • Höger- eller vänsterhänt; Höger
  • Humör just nu; Väntar på att babe ska jobba klart
  • Favoritgodis; Choklad och surt plockgodis
  • Kläder just nu; Christians mjukisbyxor och en vit t-shirt
  • Musik just nu; Min, Elin och Maddes låt som går på repeat inne i studion
  • Sommarplaner; Giga, åka till L.A., giga, resa med babe, giga med Tobbe och giga lite mer
  • Hur många kuddar sover du med; Fyra
  • Spelar du något intrument; Njaaa.. spelade piano i några år och kan väl plinka några ackord på gitarr
  • Morgon- eller nattmänniska; Haha, inte är det morgon iaf!
  • Bio eller promenad; Beror på... är det fint väder så vill man ju kanske inte sitta inne i en mörk biosalong
  • Är du kittlig; Det varierar...
  • Snarkar du; Nope... kanske låter lite flummig när jag är förkyld bara
  • Stjärntecken; Kräfta
  • Äckligaste insekten; GETINGAR!!!!
  • Vad vill du jobba som; Jag vill fortsätta jobba som dansare/koreograf
  • Stökigt eller välstädat; Helst vill jag ju ha det städat.. hur det sen ser ut är ju en annan femma
  • Skulle du någonsin kunna få för dig att hoppa bungee jump? No, nooo... noooooooo...!
  • Vad gör du om du får hicka; Svär över hickj-vln och hoppas på att den går över
  • Vad längtar du efter mest just nu; Babe och att få flytta in i lägenheten
Lista från www.mathilda.blogg.se

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0