1/11-09

Datum 2009-11-01 Klockslag 16:35:50
Shit, det är verkligen 1:a november nu! I augusti när jag köpte lägenheten köndes det som en evighet att behöva vänta ända till november för att få flytta in. Men *poff* och så är man där på något konstigt sätt. Stegen är iaf köpt nu och det verkar som att jag har fått ärva en hel uppsättning med köksgeråd från min kära farmor.

Jag börjar dock känna mig lite stressad över alla småprylar som jag vet att jag vill ha - jag vet att jag ska köpa dom, men jag måste vänta tills att det är dags att börja ställa in möbler. Gaaaaahh!! Tänk om allt tar slut! Måste.. hålla.. ut... en vecka till...!!

Hade en väääldigt mysig halloween igår för övrigt. Massa ljus, soffmys, godis, god mat och en massa skräckfilmer. What more to ask for? ;)

Hjälp vad mörkt det är ute förresten... När hände det här liksom?


Kommentarer
Postat av: valdrin

det är bra med mig. hur är det med dig :)

2009-11-01 @ 17:18:48
URL: http://valdrinhoti.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0