Magisk morgon med min karl!

Datum 2009-05-02 Klockslag 12:18:06

Alltid lika magiskt att vakna upp bredvid den man älskar.. =)

Christian vad tvungen att springa ner en sväng till centrum och fixa en sladd till nåt i studion.. tyvärr hade dom inte sladden inne, men istället följde någa frukost doughnuts med hem. Babe vet allt vad jag gillar! ;)

Idag så händer det grejer ska ni veta! Snälla Monica har nämligen bjudit mig på "Bounce" på Orionteatern nu kl. 16! Ska bli superkul! Ser verkligen framemot det! =)

Och ovanpå allt så är det helt underbart magiskt väder! =)












Fick förresten höra Gathania's nya singel för några dagar sen. Förhoppningsvis blir det lite gig nu i sommar och då ska vi köra till den bl.a. Shit vad jag älskar hennes låtar!! Lite nostalgitrip:









Ååååååh det är så kul att giga till hennes låtar för dom är ju så braaaaa!! Vill giga meeeeeeeer!!! =D

Nä, nu ska jag och babe äta frukost!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag älskar alla hans låtar! my antidote, den är så himla bra! du måste bara lyssna på hela den låten! sök på youtube johan palm-my antidote.

jag lovar, man nästan gråter.

sv: jag förstår helt, det finns gott om Johan fan!, men som du sa gör han ett toppen jobb, hans låtar, dom är så himla han!

2009-05-02 @ 12:51:20
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.
Postat av: Jejk

bounceshowen är makalös, du kommer älska den!:)

2009-05-02 @ 16:13:44
URL: http://shacklinn.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0