Kladda på väggarna

Datum 2009-05-13 Klockslag 20:24:03

Nu har jag varit i skolan och haft jazz med coola Nina och bästaste Hanna. Vi avslutade med tåspets idag och fick till och med gå ut på golvet och skutta runt. Hanna sa att hon inte ens gjorde så med sina elever på Ackis men att vi ha så pass bra gund och styrkan som krävs för att klara av det! Hihi, hur bra är inte vi! ;) Och jag kan inte sluta poängtera hur fruktansvärt kul det är med tåspets! Vill ha sånna klasser varje dag! (Det är verkligen sjukt otippat jag att tycka så här, but I love it!)

Mamma fick hjälpa mig att sy på tåhättorna idag (små virkade runda plattor som man syr fast och limmar längst fram på tån för att skydda sidenet att gå sönder). Mamma är BÄST på att sy! =D

Efter det blev det lite nagelfix och nu ska jag börja röra mig mot busshållplatsen som jag nu inte är helt kompis med längre sen i morse.... *morr*...

Väl hemma hos min älskling så är det bara att grabba tag i en pensel och börja kladda runt på väggarna. Längtar till lördag för då ska vi börja fixa med alla nya fina möbler och prylar! =)

Tingeling tingeling!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0