Hemma!

Datum 2009-05-02 Klockslag 20:30:47
Visste ju att Bounce-showen skulle vara bra, men inte att man skulle bli så pass tagen och berörd som man blev (inte bildligt talat dåra..). God damn... dom filurerna har ju en hel del idéer! ;) För er som inte har sett den, gå och sen den! Jag ska definitivt sen den igen förhoppningsvis med min lilla Nicki! =)

På hemvägen köpte jag kinamat som står i köket och kallnar i väntan på att min gubbe ska bli klar i studion. ;)

Jag. Är. Hungrig.

Vår myskväll igår blev superlyckad och jag hoppas på en minst lika lyckad afton nu ikväll! =)



Ett litet drinktips; Detta är min och Christians specialare. Kanske inte låter så mycket för världen, men det är FANTASTISK!

Till en drink behöver du;

1 redbull (och ingen töntig "light" här inte!)
1 lime
Limeextrakt (ni vet sån där flaska som finns att köpa i varenda matvarubutik)
Absolut vodka
Isbitar


Lägg i MÅNGA isbitar. Häll i så pass mycket vodka du vill ha, fyll på med ungefär lika mycket limeextrakt och häll i en hel redbull.
Skär limen i några klyftor och pressa ut saften rakt ner i glaset. Ta två av dom urklämda klyforna och släng ner i glaset.
Rör om.
Voila! =)
En Christian & Celina specialare! Bra att ha om man vill kunna stanna uppe lite extra och mysa nån kväll (med tanke på redbullen).




Nä, nu VILL jag ÄTA!!

Mat! Mat! Mat! Mat! Mat! Mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken bounce-show är det, caution?

2009-05-02 @ 20:50:35
Postat av: Nathalie

Thanx :D Like all your new shoes too!! Jo lätt att vi kan! Vill giga giga giga!

2009-05-02 @ 21:43:45
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: MiNi

Haha, tänk vad bra det skulle vara om det funkade så =)

2009-05-02 @ 23:06:34
URL: http://stiiina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0