Gathanias nya video!

Datum 2009-05-06 Klockslag 23:44:49
Wihoo!! Videon är ute and she's looking fierce!! ;) Håller tummarna för att det ska bli en massa gig nu i sommar!!



(Enda felet med det här videon är att det borde vara jag, Ida och Elin som dansar... men det får bli nästa gång! ;) )

Jag och Gathania spurtrepade in dansen innan hon skulle åka iväg och spela in videon. Det var nämligen en snubbe från England som korrat den, så jag och Gathania satt med hennes bärbara dator i danssalen och försökte härma det han gjorde.. haha, lite kaos men till slut fick vi till det. Och kolla hur bra det blev! =) *stolt danslärare* ;)

Nu ska jag gå och checka läget med kudden tänkte jag... ser framemot ännu en nässpraysfri natt..!

Kommentarer
Postat av: MiNi

Varför är inte ni med?



Har pillat färdigt med den nya bloggdesignen. Kolla den här: http://stiiina.blogg.se/testing/

Är det något du skulle vilja ändra så säg till.

2009-05-07 @ 00:32:23
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh den är så bra! Önskar jag också va med! Ha en bra dag sweety. Fake it til you make it ;)

2009-05-07 @ 08:08:35
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0