En missbrukares bekännelser - morgonstatus

Datum 2009-05-07 Klockslag 08:57:24
Den här nattten var den bästa hittills sen jag påbörjade hela den här processen..! Jag har faktiskt sovit gott mina damer och herrar! Golfapplåd för mig! ;)

Annars då... joooo idag är det inte en jättekul dag i skolan... inte så att man springer upp ur sängen direkt. Apropå det, glömde att ställa mobilen när jag la mig igår kväll och vaknade 07.58 för att kolla på klockan. Eeeyy, inbyggt väckarklocka jaaaa! =)

Sen har jag min sista klass på Ackis idag också (elevshowerna är nu i helgen). Har blivit erbjuden att fortsätta på söndagar nästa termin. Inte helt jättesugen på att jobba söndagar igen, men det vore dumt att inte ta dom klasserna, så man får bita i det sura äpplet helt enkelt.

Men nu ska jag gå och packa matlåda!

Hörs sen! =)




Uppdatering 09.05

Fick precis femtioelva mail från Facebook att dom tagit bort alla filmer som jag satt med igår kväll och la upp på min grupp "Feminine Vibe & Minivibe"... Det blir att stanna hemma första klassen och försöka få det fixat... har en massa andra grejer som jag helst hade velat ha klart idag också, så jag tar det som ett sign... ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0