En missbrukares bekännelser - dagstatus

Datum 2009-05-05 Klockslag 15:51:23
Eftersom jag sovit i snitt en timma halvt sittandes i natt så känner jag mig lite småyr just nu... Hade väldigt svårt att hitta balansen både på jazzen och baletten. Däremot var det inga problem när vi hade tåspets! =D Åååååh det var så kul! Skulle kunna göra det varje dag!


(ursäkta kläderna, men vi skulle mest bara prova skorna och gå ingeom lite grunder idag)

Annars har näsan känts lugn hela dagen. Funkar ju så länge man är upprätt... Tänkte att jag skulle ta en liten powernap i soffan. Förhoppningsvis är jag så pass trött och utmattad att jag hinner somna innan jag märker av att jag blir täppt... vore skönt att ligga ner för omväxlingens skull... ;)

Sen klockan 19.00 undervisar jag i Torsvik, så det vore ju skönt att inte droppa in som en och annan zombie...

Nä, nu blir det en nap UTAN nässpray! =)

Kommentarer
Postat av: MiNi

åh wow =)

2009-05-05 @ 16:52:24
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: jossan!!

you go girl!!

2009-05-05 @ 17:54:42
Postat av: Nathalie

Hade ingen aning om att man kunde vara beroende av nässpray. Usch vad jobbigt. Men du fixart! Grymt bra jobbat att bara bestämma sig sådär. Fight that nose spray!

2009-05-05 @ 20:23:19
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0