En helt vanlig dag med Tobbe Trollkarl i ett fullsatt Globen

Datum 2009-05-09 Klockslag 22:51:56
Jag är sååå trött!! Har verkligen hållit igång hel dagen. Det har varit en helt underbart rolig dag och allt har gått helt perfekt bra!

Här kommer lite bilder från vårt lilla gig;

Logen med prisbelönt soffa, dusch, superstar speglar och TV!



View from the supersoffa (väldigt farlig soffa om man är lite seg och trött)



Ego-bild i logen innan vi drog ner till arenan, plus daaaaagens OUTFIT!!! Wohooo!!!
(ni som känner mig vet att jag inte kan vara seriös när det kommer till dom två orden... ;) )





Lite bilder på en tom arena och jag och Tobbe börjar preppa lådorna inför repet...



Efter repet drog vi upp till logen igen och började fixa iordning oss för första giget innan dam-matchen, och så här snygg blev jag då! ;) (tanken är att Tobbe ska plocka upp mig ur publiken så då gäller det att försöka liiite mer "normal" ut.. ;)






Första giget gick jättebra och publiken var med och på som tusan! När vi var klara blev det dags för några timmars häng i logen med kaffe och en massa godis. Inte helt fel att ta TV heller... ;)



Timmarna flög fram och helt plötsligt var det dags att gå på igen! Vi skulle dessutom försöka oss på ett nytt trick så vi båda var väl lite smånervösa, men det gick hur bra som helst och publiken var GALEN!!! Jättekul!! =D Här får ni en liten inblick HUR pass galet det var! (Tobbe påar herrlagen)





Och så här såg jag ut när vi kom upp i logen igen (förklarar kanske min lite halvskumma min =S)



Sammanfattning: Superkul dag, jag vill giga meeeeeeeeer!!!!!!! =D
Och jag ville att det aldrig skulle ta slut...



I Globen får det plats 13 800 pers... det märktes ju att dom var där... ;)
Ett kokande Globen är något alla borde få uppleva någon gång i livet! Ballt som tusan!

Nä, nu är det nog sängen som gäller för mig. Är helt slut i kroppen (hjärnan är fortfarande rätt så på g, men det ska väl gå över med lite slö-tittande på tv).

Imorn ska jag till Ackis och ta hand om mina superduktiga elever när dom uppträder. Ska bli otroligt kul att se, så jag längtar! =)

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: W O L F I E

Ja det är fina minnen det där :D GUMMAN jag saknar dig!!!!!! Jag måste få se min Schlaijna snart alltså!!! PUSSSS <3

2009-05-10 @ 20:54:41
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Tilda

Hej!

Jag var faktiskt på plats och hittade av en slump din blogg, jag tänkte bara kolla om du vet vilken låt ni dansade till, vad den heter? Sjukt duktiga! (första numret innan man "vet" att ni känner varandra...)

2009-05-15 @ 20:58:11
Postat av: Tilda igen

Eller föresten, om du vet kan du få säga alla ni dansade till... ;P

2009-05-15 @ 21:03:20
Postat av: Celina

Tilda; Hej! Vad kul att du gillade det! =)

Låtarna vi körde till var; "Think" med Aretha Franklin, "Can't touch this" med MC Hammer och "Disco Inferno" med "The Trammps". Enjoy! ;)

2009-05-17 @ 23:35:29
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0