Bye bye Ackis!

Datum 2009-05-08 Klockslag 00:49:22
För den här terminen i alla fall! =) Nästa termin är det söndagar som gäller, fast FÖRST blir det ljusrep imorn och sen showtime för mina dansare som sliter som små hästar! Jättekul att se hur otroligt mycket dom har utvecklats under den här terminen, och att dom dessutom ser det själva! =) Lägger upp lite filmer på dom imorn.

För er som är intresserade av att dansa för mig på Ackis i höst så är söndagar 17-20 som gäller. Kommer först ha en nybörjargrupp och efter det en F5- vuxen (16 och uppåt).

Var inne på Aijdas blogg och hittade den här lilla videosnutten - ett av de bästa gigminnena i mitt liv än så länge. Georgien med Sunblock och Basic Element inför 30 000 pers. Ryser bara jag tänker på det! ;) (Man kan skymta mig precis i början i mitten/till vänster när jag springer upp på scenen. Det är för övrigt Ida som filmar och skuttar runt. ;) )




(Från vänster: Annica, jag och Ida)

Nu ska jag sova och ladda upp mig inför en väldigt intesiv fredag. Berättar mer imorn. =)

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0