BRING IT ON!!

Datum 2009-05-28 Klockslag 22:58:50
Alltså jag har så mycket bollar i luften just nu att jag knappt vet vad jag själv heter!

  • Korra två musikvideor till nästa vecka
  • Fixa dansare som passar i stilen till dom här videorna
  • Ha ex antal rep och fixa med fyra st. shower på vasateatern i helgen
  • "Casta" två nya tjejer till Avalon (på lunchen mellan showerna på lördag)
  • Börja planera inför auditionkursen nästa vecka
  • Börja korra till Tobbes show och repa inför det (samtidigt som auditionkursen)
  • Repa in dansen till musikvideorna med dansare och artster (samtidigt som auditionkursen)
  • Leta sista-minuenresa med babe

GAAAAAAAAAHHHH!!!!!!
Men so far står jag och är vid liv. Så länge det är roliga saker man håller på med så säger jag bara - BRING IT ON BABY!!! =D

Plus att en liten oförutsägbar "detalj" dök upp idag angående en av musikvideorna, men det är bara att köra på!

Imorn ska jag packa en stoooor resväska full med scenkläder till mina elever och sen bär det av till Vasan för rep. Kl. 9 på lördagen sätter hela spektaklet igång och sen kommer jag kunna andas ut på söndag kväll (i några timmar i alla fall). Sen sätter nästa spektakel igång!

Men som sagt, JUST BRING IT!! ;)




Dashne (videon vi ska spela in)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0