Boogie + vatten = blött!!

Datum 2009-05-07 Klockslag 15:32:27
Boogie råkade plumsa i dammen ute på tomten idag. Vår damm är ungefär 3x2 m och kanske en halv meter ljup men tillräckligt stor för en liten voffsing att dratta ner i om man inte är försiktig..! Pappa var som tur var ute på tomten och fixade med lite grejer när det hände, så Boogie hann inte vara i särskilt länge. Men blöt blev han, och blötare skulle han bli! Det blev en dusch med schampo och hela baletten! Han såg inte alltför road ut i badkaret... ;)

Idag har jag hunnit fixa med alla grejer som jag legat efter med, så det kändes helt rätt att stanna hemma idag. Känns lite tråkigt att missa sången bara, men nästa vecka blir det dubbelt upp istället eftersom vi har lite lektioner att ta igen. Nice! =)

Här kommer en halvgammal bild (typ 2005) på mig och my partner in crime - Anna, a.k.a. Nicki! Vi har känt varandra i 17 år och varit oseparerbara sedan över tio år tillbaka. Vi har tagit oss igeom jobbiga och hemska tider tillsammans, vi har skrattat oss ingeom de roliga och alltid funnits där för varandra. När vi var små lovade vi varandra att vara bästisar hela livet och till slut sitta där i varsin gungstol och fnittra över alla minnen tillsammans. Och så kommer det också att bli.. =)

Love u!

Kommentarer
Postat av: MiNi

Bara skicka bilder och text så stoppar jag in det direkt =)

2009-05-07 @ 15:50:34
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Chris Snyder - ägare av universum

That's my bitches !



;)

2009-05-07 @ 23:05:44
URL: http://www.standstraight.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0