Are you ready to rock?!!

Datum 2009-05-08 Klockslag 22:54:18
Allt är kirrat och klart!

  • Mina elever på Lidingö Danscenter är laddade inför imorn, plus att all rekvesita och scenkläder är på plats.
  • Ljuset är fixat till mina elever på Ackis och dom ser tokballa ut!
  • Jag själv har repat in en dans som jag lärde Tobbe för typ tre år sedan och scenkläderna är preppade.
Nu är jag reda att rocka loss!! =D

Tänkte bl.a. köra Bingolotto-outfiten... (vi kommer också köra den här illusionen bl.a.)




Sen blir det den här också....



Och två andra grejor... =) bland annat två kortisdanser och lite annat smått och gott.

Så är ni i Globen imorn och kollar på handbolls-SM så får ni allt ta och vinka! ;)

Nu måste jag strax gå och lägga mig eftersom jag som sagt ska vara i replokalen redan kl. 9 och börja lasta grejor.
Tänkte fota en massa också så får ni se lite hur en trolleridag kan se ut för mig. ;)
Så håll ögonen öppna!







Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, jag LOVAR att jag ska dra mig dig på K&K i sommar om jag är här. Och DU lovar att hänga på! Så går vi dit och är nervösa tillsammans ;)



Och apropå gig, vi får la skapa oss lite gig da! Jag har en koreografi till stupid shit som vi skulle kunna använda! Behöver bara förlängas och fixas till lite så blir den perfekt ;) Sen har jag även en grund till breakin' dishes som också skulle fungera utmärkt att ta upp på en scen. Vad tror du om det? ;)

2009-05-08 @ 23:40:17
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0