Är du 13-15 år och vill bli popstjärna?

Datum 2009-05-03 Klockslag 18:10:39
Det är ju nämligen så att jag är med i ett projekt som ska få popgruppen "Avalon" att bli större än A-teens någonsin kunnat drömma om, och nu söker vi två tjejer som ska passa ihop med coola Avalon-tjejen Shauni (till vänster på bilden).

Du ska vara mellan 13-15 år, kunna sjunga, röra sig bra till musik (ett plus om man kan dansa lite), ha utstrålning, brinna för att stå på scen och underhålla och inte vara rädd för att våga ta ut svängarna när det gäller image (stylingen kommer absolut inte vara konstig, men vi vill helst ha tjejer som vågar testa lite olika saker).

Om du känner att du skulle passa som handen i hansken för det här projektet, skriv din mail här på bloggen så hör jag av mig med informationen var du kan skicka bilder, filmer, ev. röstprov o.s.v.

Här kan ni läsa lite om och spana in den tidigare Avalon-sammansättningen.

Det här kommer alltså bli en storsatsning så det är viktigt att du är inställd på att verkligen ge ditt allt! Men det kommer också bli en otroligt rolig resa, så tveka inte en sekund om du tror att du är rätt person för oss! =)





Kommentarer
Postat av: Marilyn (Jennifer Persson vän)

[email protected]



Jag är intresserad! :)

Sjunger och dansar på Lasse Kuhlers danskola

3 gånger i veckan :):)

loove the stadge! :)

2009-05-07 @ 15:51:06
URL: http://melss.blogg.se/
Postat av: dea

intresserad :) mejla dekan[email protected]

2009-05-07 @ 20:59:27
Postat av: DEA

intresserad :) mejla dekan[email protected]

2009-05-07 @ 21:00:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0