Sex sex sex!!!

Datum 2009-03-10 Klockslag 22:33:10
Konstigt det där att statistiken ökar så dramatiskt bara för att man nämner en viss siffra i rubliken... ;)

Nu är jag hemma, färdigdansad för idag och mätt och belåten. Har precis varit i badrummet och plockat bort sminket så nu vill jag bara mysa ner mig i sängen under täcket och läsa lite ur världens bästa bok! Christian har tjatat på mig i flera månader att jag ska se filmen och nu för bara några dagar sen sa Anne-Lie åt mig att läsa boken. Så det blev ett 339 kronors inköp och boken heter alltså "The Secret" eller "Hemligheten" (överraskande nog) på svenska. ;)




Det här är alltså en bok som kan förändra hela ens liv och det är verkligen helt otroligt! Orkar inte gå in på detajer, men man kan få dom mest enorma drömmarna att gå i uppfyllelse bara med hjälp av ens "tankekraft". Jag har läst den här i några dagar och jag kan ärligt säga att jag redan börjar upptäcka små saker i mitt liv som börjar hända. Helt sjukt!!

Känns otroligt spännande att läsa, ta till sig det som står och sedan börja utöva det, för när man minst anar det - plötsligt händer det! ;)



Ni kanske tycker att det låter asflummigt, men jag tror stenhårt på det här just också för att jag har redan börjat märka av det i praktiken. Så ett tips till er som vill lyckas eller förändra något i livet - LÄS DEN!!

Det ska jag i alla fall göra nu..! ;)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har hört talas om den där boken. Tror jag ska investera i den nu när du också sägert! :)

2009-03-11 @ 18:27:05
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Linda

The Secret fungerar, med harmoni och rätt tankar går man i rätt riktning! :) <3

2009-03-14 @ 14:15:03
URL: http://songbirde.blogg.se/
Postat av: Carolina

Låter intressant, fungerar det så är det ju bara ännu bättre.

2009-03-16 @ 20:02:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0