Psykbryt

Datum 2009-03-02 Klockslag 00:08:12
Väldigt flummig, men framför allt LÅNG dag! Har dansat från kl. 11 i morse till 20.30 på kvällen. Men tro inte att jag nöjer mig efter det, nooooo! Jag drar in till stan och möter upp Babe, Aaron och Sara på East. Därifrån drog vi till ett pastaställe som heter Vapiano (tror jag). Det var iaf sjukt gott och jag beställde in världens bästa Mojito! Efter det blev det en snabbis in på Scandic och sen vidare till centralen och vår kära pendel. Så nu sitter jag här med Älsklingen och Krirk och borde väl egentligen ligga i sängen nu med tanke på dagens och morgondagens aktiviteter. Ser faktiskt jättemycket framemot klasserna imorn! Först ska vi ha Katarina Allvin i modernt och börja på en koreografi till showen som jag tror kommer bli grym! Hon är lite halvkänd för att göra smått galna koreografier och ryktena säger att vi ska spela fulla människor på väg hem från krogen (dvs spy, ramla etc) till låten "I feel good". =D Sen efter det blir det jazz med Emilio Perelli!! Åååh det var så himla länge sen och då tog jag ändå hans klasser i typ tre terminen förut på Danscenter. Hade det inte varit för att vi har grymt roliga klasser imorn hade jag lätt tagit ledig för jag är verkligen helt slutkörd efter idag..! Känns som att man möblerat om alla organ i kroppen typ... Ojojoj vad jag kommer sova gott säger jag bara! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0