Nu är det bara sex....

Datum 2009-03-10 Klockslag 18:33:20
....dagar kvar till showen... och ganska så mycket kvar att lära sig... men men! Vad vore en dansares liv utan lite stress i tillvaron..! ;)

Idag efter skolan bestämde jag mig för att korra "lite" (dvs frn kl. 2 till nu) till ikväll. Har blivit rätt så less på den andra dansen så NU är det dags för lite nytt och fräscht igen! =D

Har gått runt och funderat lite på vilka kläder som skulle passa bäst nu på lördag (gäller för både själva Globen och efterfesten). Jag tror att jag är rätt så inne på ett par knall cerise-rosa glansiga leggings/tights från American Apparel (eller svarta lack), någon stor svart tröja/t-shirt med tryck (tror att jag sett en ganska så fin på Vero Moda) svart 80-kavaj över med lila foder (min mammas), mina skor som jag hade på nyår, massa guldarmband (typ mina nya från Asos och Chicy), nåt stort halsband, stora gulörhängen, megastort lite vågigt/rufsigt a la 80-hår och KNALLROSA långa naglar. =D


(American Apparel)




Här är lite filmer från uppträdandet i fredags på Nova. Enjoooooyyyy!









Kommentarer
Postat av: Malin

Vet du om det va någon som filma när jag körde? Vore jätte kul om nån hade gjort de XD

Kraam

2009-03-11 @ 10:34:28
URL: http://majlins.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jahaaaa så det är till showen du ska ha dom. Då ska du ha ett par glittriga eller nåt tycker jag! :D Jag kommer och kollar förresten! På ni och companiet kör väl på samma? See ya then baby ;-¤

2009-03-11 @ 18:30:53
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men fan vad jag rör! Haha! Det är inte på scenen utan på globen och efterfesten, gaaah! Då kan du ha whatever, du är lika snygg i allt. Men jag är ju en sucker för lack... ;P

2009-03-11 @ 18:32:33
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

STUPID SHIT?!

2009-03-13 @ 22:33:20

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0