Leggings-dilemma!!!

Datum 2009-03-10 Klockslag 23:26:51
Jag kan inte bestämma mig!! HJÄLP!!! Och ska man ha en stor T-shirt eller en body under?? Ghaaaaahhh!!!





Sen (i en vacker drömvärld) skulle jag vilja ha någon av dom här till (helst den första)...


Sen ska jag ha dom här skorna (ja, samma som på nyår, but I loooove them!!!)

Exklusive Limited SEK 599, Nelly  Shoes - NELLY.COM


När det gäller överdel vill jag iaf ha något som går ner lite över rumpan. Antingen kör man på värsta glittriga linnet och kör på svarta lacktights, eller så kör man nåt svart upptill och öser på med färg på benen istället.... Sen ska ju kavajen ovanpå det också.... hmm....

Vore helt stört j-vla galet snyggt med den här...!! *Homer-ljud*



Elle typ den här från Urban Outfitters...



Dilemma...!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ska du ha det till nåt speciellt eller bara sugen? ;P Gillar dom första legginsen med hål! Har du kollat in gina nåt det senaste? Har jättemycket snygga leggins där. It's crazy! :P

2009-03-11 @ 18:29:13
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: A M M E

jag tycker också att de första me hål i vad snyggast! :D

2009-03-12 @ 08:38:16
URL: http://ammess.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0