I love my bed!

Datum 2009-03-02 Klockslag 23:30:05
Ligger i sängen och tänkte avsluta dagen med ett litet blogginlägg. ;) Idag blev som jag trodde en väldigt bra och rolig dansdag, även om man är helt fucked up i kroppen efter alla rep..! Efter skolan blev det en sväng förbi Ackis och fixa timrapporten, ett besök på Dance & Gym Shop för att byta storlek på mina "feet thongs" och lite mysprat med min kära Anna på makeup store där hon jobbar. Jag berättade glatt och ivrigt om mitt besök på Vapiano igår kväll, vilket resulterade i en pasta- och drinkkväll på torsdag efter jobbet! =D Nu ikväll har jag haft två klasser på Lidingö DC som också gick superbra (kan verkligen inte sluta tjata om hur otroligt stolt jag är över alla mina elever! ;) ) och nu är det som sagt sovdax som gäller. Tyvärr utan min Krambjörn, så jag får krama om kudden extra hårt i natt istället.. =( När man har lov och sånna "lyxerier" så blir man verkligen bortskämd med att sova ihop.. så det känns jätteflummigt att sova själv nu.. Aja, huvudsaken är man får sova överhuvudtaget! ;) Natti natt!

Kommentarer
Postat av: stina

Vapiano är grymt!! :) var där i fredags för säkert femte gången. Men dom borde bygga ut så alla får plats på fredagarna..



kram på dej

2009-03-03 @ 09:36:17
URL: http://barbastina.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0