Efterlängtade bilder!

Datum 2009-03-23 Klockslag 00:40:36
Tjoho, nu kommer dom äntligen!! I och för dig har jag ju ingen aning om ni ens är intresserade, men här kommer i alla fall en hel drös ego-bilder att vältra sig i. Hate it or love it... men jag skulle nog rekommendera att ta dom med en nypa salt... ;)

Vi börjar med lite smink-bilder... och det obligatoriska fotomotaget....



1. Närbild på ögat.. ursäkta fylleblicken..
2. Pose - tönt
3. Pose - pluta för glatta livet



4. Övar in rockkänslan
5. Och inte att förslömma segervrålet i fall H.E.A.T skulle kammat hem segern! ;)



6. Och till sist den här då....


Och nu över till kvällens outfit..!! Wohooo!!! Outfit yeah baby!! ;p (förlåt, har svårt att vara seriös när man nämner ordet "outfit" i en blogg..)





OBS!! Skorna är vid tillfället hemma hos min käre karl så ni får helt enkelt visualisera dom på mig!
(Och dom var fierce!!! Fick en del komplimanger för just dom under kvällen.. ;) )


Och så avslutar vi med lite fler ego-biler....







Senare på kvällen i Globen så det ut så här....

(kom på att jag skulle fota lite i Globen men det var precis när showen var över och alla 10 000 pers samtidigt skulle tränga sig ut... Jag och Christian hamnade för övrigt rakt framför konfetti-kanonen som skickar ut hela det där obligatoriska guldregnet på slutet... vi såg ut som två mycket förvirrade straightisar mitt i en gay-parad!)



Intressant bild nummer ett och intressant bild nummer två...



...och så en liten Globen-puss!! =D



Nu blire sova sova sova...!!!

(Har lite bilder från Kühlers-showen också, men det kommer senare... =) )

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: MiNi

yeah, vad snyggt!

Blev det inge klippa i leggingsen?

2009-03-23 @ 15:24:10
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: MiNi

Har pillat ihop en ny bloggdesign till dig, den är lite annorlunda. Det är inget jag lagt ner mycket tid på utan bara slängt ihop snabbt för att pröva idén.

Kolla och säg vad du tycker.

http://stiiina.blogg.se/testing/

Gillar du det eller vill du ha det mer likt den du har nu?



ses snart =)

2009-03-23 @ 16:55:58
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: W A R G

Haha, jag får föreslå att vi behöver en röding till sebbe :D Ja jag vill träffa min schlaijna <3 Vilka dagar är du ledig på? PUSSSS

2009-03-23 @ 18:30:34
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: MiNi

min mail: stina[email protected] =)

2009-03-24 @ 10:15:35
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: W A R G

Ja jag hoppas verkligen jag kan följa med er till LA! Ja det vore mycket trevligt med en fika imorgon! Jag slutar TIDIGT imorgon så vi kan fika när du vill?! PUSSSS på dig!

2009-03-24 @ 22:13:29
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0