Bilder från Maxim och Melodifestialens efterfest

Datum 2009-03-24 Klockslag 23:29:17
Här har vi lite bilder från Lasse Kühlers Showen med Daglinjen och Compagniet.. har snott dom här bilderna från Carro i klassen. (Tack Carro!! =D)



Bild 1: Här är det smink och hår på g... Hanna längst fram och så står jag där och fumlar till vänster...
Bild 2: Mer smink och hår... blev taggad här så jag står nog fortfarande till vänster... ;)
Bild 3: Och så ska det självklart börja spexas....



Bild 4: Jag i ett försök att mörda Linnea med en sminkpensel.. ;p



Bild 5: Mat, mat, maaaaat behövs när man repar 10-12 timmar flera dagar i rad...!
Bild 6: Matelimatmatmaaaat...!



Bild 7: Posing yeah...! (hehe diggar Philippas råhårda min till höger... ;) )
Bild 8: Strike a pose eller nåt... (jag, Veronica, Hanna och Isabel)
Bild 9: Jag står i hörnet och sminkar mig efter att jag sminkat större delen av klassen och Isabel och Philippa ser glada och söta ut som vanligt! =)



Bild 10: Jag och Maddelutt längst fram. Sen har vi fyra söta små linslöss som också vill va meee!! ;)
(Hanna, Linn, Linnea och Philippa)



Okej nu har ni sett lite backstagebilder, nu blir det vimmelbilder!! ;)
Det här är söta Signe som fotat (thank you darrrling! ;) )
Måste också tillägga att jag inte ser ut så här i vanliga fall.. hoppas jag.. drunken monkey säger jag bara....





Kärlek till min Kärlek....



Måste bara avsluta med den här, helt j-vla galen katt!!
(vi pratade om den här med Malin Emmoth idag på hennes klass...)

Prepare for the "Ninja Cat"!!!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0