Ångvält

Datum 2009-03-03 Klockslag 22:46:21
Tror f*n att jag blivit överkörd av en ångvält alltså... Shit vad min kropp håller på att lägga av nu!! Men jag är ju inte den enda direkt. Hela klassen gick runt som zombies idag och jag, Linnéa och Linn la oss för att ta en nap i soffan mellan klasserna. Som tur var hade vi balett andra klassen och Hanna ser verkligen alltid när vi inte mår bra eller tänker på nåt, så det blev snabb stång, stretch och avslappning.

Efter det skyndade jag mig hem allt vad jag kunde för att ta en till nap innan jag skulle iväg och fixar naglar på min gamla högstadielärare Monica. Blev klar precis så att jag hann iväg till Torsvik och hålla två streetklasser... jag är slut! Jag vet seriöst inte hur länge till jag kommer orka hålla igång. Och det läskiga är att jag senaste tiden (eller egntligen för ganska så länge sedan) har börjat få grova stress-symptom som hjärtklappning, dubbelslag på hjärtat, yrselattacker, vaknar femtioelva gånger i sömnen och flyger upp av ingen anledning alls och kollar klockan hundra gånger i timmen..

Nu sista dagarna har jag dessutom börjat få liknande symptom som jag hade för typ två år sedan när jag blev övertränad, dvs. en speciell trötthet och tyngd i kroppen som skiljer sig från vanlig "trötthet".... Ändå så proppar jag i mig magnesium, zink, kalcuim, B-vitamin och C-vitamin så mycket jag bara kan... (och kommer ihåg)...

Så är det någon som har nåt bra tips på hur man kommer igång i kroppen igen - GIVE IT TO ME!!



Imorn efter skolan och att jag fixat naglar på min danskollega Madeleine så får jag äntligen gosa med min karl igen! =D Nu har vi varit ifrån varandra alldeles för länge igen, dvs. sen i söndags... ;)

La förresten över lite klassmysbilder från mobilen förut som jag tänkte att ni kunde få kika lite på. Bilderna är alltså från i lördags när klassen var hemma hos Carro och kollade på Melodifestivalen. Enjoy!






Sen känner jag att jag vill avsluta kvällens blogginlägg med Good-feeling musik. =) Älskar verkligen Velvet's nya låtar, speciellt den här! Jag har iaf väldigt svårt att sitta still på stolen! ;) Lägger ocksåtill en liten bild på min dröm-Mojito från Vapiano..







Wohooo!! ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

KRAAAAAAM

2009-03-05 @ 20:51:38
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0