Tillbaka i köttbulleland / En himlans massa foton från videoinspelningen!

Datum 2009-06-17 Klockslag 21:57:35
Hallå där! Nu är jag alltså hemma från min och Christians lilla trip till Gran Canaria. Eller vi kom faktiskt hem sent igår kväll så jag tog ett stopp hemma hos min älskling över natten och fick faktiskt skjuts hem av fadern min nu i eftermiddags. Inte helt fel med tanke på min väskvikt..! =S

Vi har självklart fotat en massa och självklart ska ni få se en hel del vad vi sysslat med under den gångna veckan.. men tyvärr inte nu.. Vi blev nämligen tvugna att låna kamera av Christians kusin och den hade vi visst ingen sladd till så att man kunde föra över. Men om någon dag eller två! Höll ögonen öppna! =) Tänkte köra hela reseberättelsen då också, så ni får hålla er till tåls helt enkelt.. ;)

Vad annars.. Innan jag slängde mig iväg till Arlanda förra veckan så spelade vi ju som sagt in två musikvideor. Verkar också som att det kan bli en hel del mer nu framöver så jag håller tummarna. Här kommer en himla massa bilder hörrni så håll i er!



Här har vi de två artisterna Loka & Dashni
(Loka var med och gästspelade på Dashni's video och tvärtom andra dagen)




Dashni, Ida och Micke som står och regisserar




Dashni med sin assistent Diana




Helt otroligt vackra Dasni..!






Och här var jag med på några hörn (svart luva)





Söta Loka





Jacob spelar "Kuri Le Xo Bayi" dvs "Arrogant Boy" eller som vi säger på svenska "Braten".
Jacob var så otroligt klockren i sin roll! Kunde inte sluta skratta! =D







Vanessa, Micke och jag.




Jag och Elin dansar loss (och jag ser ut som liemannen för det mesta... ;) )



Lite synd att vi inte har några bilder från början av dagen då vi gjorde en jättefin scen en och en mot ett hörn. Men det får ni väl se på videon sen antar jag. =)

Hoppas också på att det kanske dyker upp lite roliga bilder från Loka's video sen också... *blink blink* ;)



Nä ni, det här tog musten ur mig..! Hörs snart igen! =)

Kommentarer
Postat av: W O L F I E

Celina du är hemma! Vet du hur mycket jag saknar dig eller? Kan vi ses nästa vecka? SNYGGA kort från inspelningen :) Ni ser HETA ut!!! PUSSSSSSS

2009-06-18 @ 12:06:28
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0