Therese Johansson Rojo

Datum 2009-06-18 Klockslag 18:51:31
Hm.. ligger tydligen lite efter, inte så konstigt med tanke på att det här tydligen hände i samband med att jag åkte på semester, men jag får knappt fram några ord när jag läser om det här... hon var bara ett barn och så råkar hon ut för svartsjuka? Usch... får verkligen en klump i halsen. Man börjar ju automatisk tänka på sina egna nära och kära... och särksilt min älskling Anna. Vi sa det ofta när vi var i den åldern att vi inte skulle klara oss om vi miste varandra. Det som hände Therese var verkligen en av min och Annas absolut värsta mardrömmar. Känner verkligen för personerna runt henne.
 


Hittade hennes blogg här också:
http://thresrojo.blogg.se/




Anna och jag när vi var runt den åldern... (blden är tagen ur ett fotoalbum och sedan photoshopat runt ögonen så vi är inte fullt så sminktokiga.. ;) )



Anna, jag skulle fortfarande inte veta vart jag skulle ta vägen utan dig.

Usch, nu sitter jag här och snörvlar istället...

Kommentarer
Postat av: W O L F I E

Åhhhh det hade varit trevligt! Vet inte när jag kommer tillbaka! Beror lite på väder och vind :) Men jag ska ringa dig med en gång då honey! MISS U <3 PUSSS

2009-06-18 @ 20:24:44
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0