Spetsad av Tobbe Trollkarl!

Datum 2009-06-29 Klockslag 21:05:56
Ja då har vi premiären avklarad då. Första showen är ju alltid ett experiment så det gick väl sådär. Lyckades till och med dra på mig en arbetsskada.. ;)

Till andra showen tightade vi till lite saker och vips flög det på lite bättre.

Är sammanfattningsvis nöjd med dagens prestationer. =)

Ni som vill komma och hälsa på mig och Tobbe kan glida förbi Grönan och dansbanan runt kl. 14 och 16 varje dag nu hela juli. Och glöm inte att komma fram och hälsa!! =D


Två svettiga ADHD-trolleriartister och en stackars liten tjej i mitten... ;)
(Förra året)

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, jag har skicka nagra "onske mal" till Ida S, kan skicka de till dig m,ed nar juag kommit hem fran Thailand.



ses efter sommaren!



ha det baast!

kram amanda

2009-06-30 @ 17:24:18
Postat av: william

han ser helt galen ut

2009-07-21 @ 09:34:45
URL: http://sirwilliam.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0