Musikvideorep

Datum 2009-06-06 Klockslag 17:27:30
Så där ja, då har man klarat av det sista repet med Dashni och Loka + alla sju dansare (inkl.mig själv då). Yey! Självklart är man alltid lite pirrig med vad artiserna och Micke ska tycka om det man gör, men Dashni, Loka och Micke älskade verkligen allt och tyckte att det var perfekt! Iiiii!!! =D

Jag är tokladdad inför en galet rolig dag imorn som börjar redan kl. 07.00 (!!!) på klubben där vi ska vara. Vi kommer dessutom med ha statister den här gången! Hihi... ;) Ser framemot att få vara lite snygg i en video för en gång skull... (nämner inga tidigare produktioner... kan ju säga att det var väldigt länge sen iaf...)

Sen på måndag laddar vi om för Loka's video som också kommer att bli grym! Ska inte själv vara med där, men jag har två fantastiska dansare med mig som ska få göra en del impro (plus min lilla snutt-koreografi så klart) och en hel del skådespeleri faktiskt! Kommer också bli tok-kul att vara med och skapa fram! =)

Ikväll har jag två uppgifter;

1. Packa kläder till inspelningen imorn.
2. Packa resväskan inför resan på tisdag. Jo, faktiskt så måste jag det, för jag kommer typ inte vara hemma och ha tid något mer nu innan vi drar. Fluumm!!


Här hittade jag förresten en till låt som jag gjorde på showen i helgen, så nu ligger alla uppe här.



Blev ju en hel del koreograferande kan jag tala om.... ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så himla rolig dans det där alltså, älskade att dansa den =)

Celina du äger på att koreografera ^^

Kram

2009-06-07 @ 16:48:47
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0