Midsommar alltså....

Datum 2009-06-18 Klockslag 20:31:45
Då var vi där igen... folk börjar hetsa om vad som händer på midsommar flera veckor innan, det är kaos i centrum när man ska handla mat, allt är slut på systemet och regnmolnen hägrar på himlen. Men jag är inte bitter! ;) Ser faktiskt framemot imorn!

På förmiddagen blir det lunch hemma hos mig med päronen och Christian på mitt initiativ (bjöd för övrigt Christian först och informerade mamma efteråt attg vi ens skulle ha midsommarlunch.. ;) ). Jag har beställt det vanliga; sill, nypotatis, gravad lax, revbenspjäll, osv, sen har mamma planerat att baka värsta goda jordgubbstårtan! Mumsmums!

Sen på kvällen bär det av till Väsby och till Mickes hus där vi kommer samlas några stycken och grilla och kröka bort hela kvällen. ;) Haha, närå så tragiska är vi inte. Som sagt, tror att det kommer bli en tokmysig midsommar!

Här är lite bilder från förra året.


Det grillas i Christians mammas trädgård.



Hemma hos Micke


Christian, Bult, Loppan, Micke och Mickan.





Vad ska ni göra på midsommar?


Kommentarer
Postat av: Chris

Babe, vet du att du har reklam på din blogg ?



Det ska du INTE ha såvida du inte får pröjs för det!

Det är nån form av kondomreklam.



Det är jättestörande iaf. längst upp på ditt inlägg, skitjobbig musik och en film över hela inlägget.



Kanske dags att ta kontakt med blogg.se så du kan dar in lite cash på bloggen .. ;)

2009-06-19 @ 03:59:09

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0