Tobbe Trollkarl, Britney och Brüno

Datum 2009-07-15 Klockslag 11:48:00
Dåligt med uppdatering jag vet.. sorry.. har en massa roliga foton att dela med mig av, men jag har dock inte varit hemma och i närheten av min mobilsladd på väääldigt länge, så det har fått vänta.. Ska hem en sväng ikväll så då kanske jag tar och passar på. =)

Vi kan börja med att jag och Christian var och kollade på Brüno för några dagar sen. Shit jag har nog aldrig nervös-skrattat så mycket i hela mitt liv!!! Om ni tyckte att  Borat var jobbig så kan jag ju bara säga att han inte ens är förband till Brüno!!! Se den!!

Sen har jag och babe tagit en eftermiddag/kväll på Skansen där vi knatade runt lite och tittade på alla mysiga små djur. Björnungarna ser ju inte liiiiiite kramgoa ut!

Igår var Ida S, Linn och Linnéa och tittade på mig och Tobbe. Efter det köpte vi med oss thai-krubb och drog vidare till en annan dans-tjej som heter Maria. Där satt vi, ungefär 9 pers på golvet och åt thaimat och lyssnade på Britney. Väldigt trevligt! =) Sen drog vi till Globen för att bli underhållna av pop-princessan själv.

Jag älskade showen och jag blev otroligt inspirerad att dra till L.A. och dansa skiten ur mig!! =D Britney var ok... som ni säkert vet som mimar hon i hela showen. Ja HELA showen..!! Fattar inte att folk faktiskt har gått på att hon sjunger "Everytime" live. Inte ett enda andetag och då har hon ändå skuttat runt på scenen rätt så länge. Hmm...

Annars rullar grönan på som vanligt. Man trycker på "show-knappen" och sen behöver man inte tänka överdrivet mycket på ungefär 24 minuter. Men det är väldigt kul ändå. =)




Imorgon ska jag till Micke och börja planera inför nästa musikvideo och sen på lördag fyller jag faktiskt år! Tjosanhejsan.. Men det kan nog bli kul det också.. ;)

Hörs förhoppningsvis lite senare idag!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0