Tråkig lista...

Datum 2009-07-04 Klockslag 02:53:24
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att stå på scen med Tobbe och att somna med min älskling...
Vad gjorde du kl 08 imorse: sooooov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: fördrev tiden med internet-nördande..
Det sista du sa högt: Puss puss!
Det senaste någon sa till dig: Puss puss!
Vad har du druckit idag: Vatten.. fast väldigt mycket mindre än vad jag borde dricka..!
Vad var det senaste du åt: Ananas
Vad var det senaste du köpte: En korv..?
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun..?
Vad är det för väder hos dig nu: Natt.. lite molnigt kanske.
Godaste glassmaken: Jordgubb!!! =D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaa... både och...
Sover du tungt: Ibland.. ibland inte... oftast inte...
Drömmer du mardrömmar: Ja, har perioder när jag drömmer en hel del mardrömmar. Då är det skönt att ha babe bredvid sig.. =)
Trivs du med ditt jobb: I LOVE IT!! =)
Favoritklädsel: Allt som är stort och löst + jeans.
Favoritlåt just nu: Human Nature - Michael Jackson
Vad ser du om du tittar till höger: Maaaaassa kläder i min snurrstol!
Vad gör dig glad just nu: Att jag ska gå och lägga mig strax.
Vad ska du göra härnäst: Ta bort sminket och borsta tänderna...
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och lite halvnere..
Favoritgodis: Allt som är surt och choklad! *dregel*
Kläder just nu: Jeansshorts och en stort vit-svart-randig tröja.
Sommarplaner: Jobba på grönan, mysa med karln och hitta på somriga grejor!
Hur många kuddar sover du med: Fyra.. it is nice! ;)
Spelar du något instrument: Spelade piano när jag var yngre och kan väl plinka lite på gitarr...
Morgon eller nattmänniska: Är inte överfrtjust i mornar... men nu när det är sommar och soligt så har jag inga problem att gå upp lite tidigare (dvs runt 10-tiden.. ;) )
Vad är viktigast för dig: Att ha kul och må bra!
Är du kittlig: Beror på vem som kittlar.
Snarkar du: Nope...
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: GETINGAR!!!! Är livrädd!!!!
Stökigt eller välstädat: Både och - i mitt rum är det totalt kaos mestadels av tiden, men i övrigt är jag väldigt pedantiskt av mig..
Längtar du mest efter just nu: Min älskling, fler musikvideojobb, LA med Ida S och min säng! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0