Jag har inte övergett er!

Datum 2009-07-03 Klockslag 22:02:31
Har bara haft lite att göra senaste dagarna...

Grönan är i full fart och det går väldigt bra! Jag har blivit spetsad, Tobbe skadad och senast nu idag blev det major-knas med sista illusionen och jag fick helt enkelt trollas fram på slutet.. ;) Men vi har grymt kul och överlag så har det varit väldigt lite "missöden".

Kollade precis igenom telefonen och hittade lite roliga bilder från senaste.. veckorna..

Lite coola bilder på min F-commercial street från Vasa-showen.







Så här har det sett ut några mornar när jag gått upp lite tidigare och lagt mitt för att sola i trädgården...





Och här är en bild från logen på Grönan... (hänget mellan showerna)





Men vet ni vad, imorgon är jag faktiskt ledig!! Tobbe ska nämligen vara programledare i Sommarkrysset och då har jag ju ingen trollkarl att assistera.. Självklart kommer det väl att regna hela dagen bara för det, men men, jag är inte den som klagar! ;)

Vad annars... hm... jo just det ja, kommer kanske att få korra en rätt så känd svensk hiphop-artists nya video nu snart! Håller tummarna!

Och JÄTTEGRATTIS till alla mina kära klasskompisar som kommit in på Ackis!! Än så länge vet jag bara Veronica, så ni andra som också kommit in får gärna höra av er! =)

Nä, om man skulle ta och börja städa lite kanske...

Kommentarer
Postat av: A M M E

wohoo, jag har typ nästan precis kommit in i den gruppen.

längtaaaaar!!



kram

2009-07-14 @ 19:22:20
URL: http://ammess.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0