Sjukling

Datum 2009-01-26 Klockslag 10:45:45
Jag visste det!! Klart att man blir sjukt när man för en gång skull har en hel helg att komma ner i varv på... Kände faktiskt av halsen hela förra veckan när vi hade audition, men när man håller igång mycket så blir det ju som att man blockerar basiluskerna att bryta ut.. men nu fick dom chansen dom små j-vlarna..!

Hade jättesvårt att sova i natt.. stackars älsklingen fick ligga där och stå ut med mina snörvlingar och harklingar och hostningar som aldrig verkade ta slut.. Sen var det ju ännu mer synd om honom eftersom han för första gången ever, var tvungen att åka iväg och jobba innan jag skulle till skolan (dvs ta 07.13-tåget från väsby station). Men det är ett väldigt kul jobb och jag är stolt så jag nästan spricker! =D Han ska nämligen, både idag och imorn vicka för Magnus Lange på Stockholms Estetiska i musikproduktion och låtskriveri! Sjukt coolt eftersom han själv gick där för tio år sedan! =) Jag håller tummarna för att det ska gå bra, vilket jag är övertygad om!

Min plan idag var att ligga kvar till kl 10 och sen åka iväg för att iaf kolla på kl.12-klassen med Therese.. så jag messade Linn och bad henne hälsa (vem som nu skulle bry sig att jag var sjuk) att jag skulle komma lite senare.. men förvirrad som jag är har jag ju självklart switchat på klasserna i huvudet, så det blev att stanna hemma istället.. Känns väldigt tomt här utan min älskling bara.. Har dessutom två klasser ikväll så det gäller att boosta upp tills dess.. Hoppas verkligen att jag blir bättre under dagen..!

*Atchoooo!!*

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0