Gathania för hela slanten

Datum 2009-01-05 Klockslag 12:13:01
Up, up and away!! Sitter här i min morgonrock och försöker ta mig ner mot köket så att jag kan få i mig lite frukost.. eller in till badrummet och sminka mig.. det är vilket som egentligen, men jag är bara så hiiiimla trött så hittills har jag bara kommit till datorn...

Men det ska bli kul idag! Har inte tagit ett enda danssteg (eller ja.. iaf inte ettt seriöst danssteg iaf) sen jag slutade skolan!


Idag blir det nämligen rep med Gathania, ida och Elin i Torsvik! Shoho! =D Det som känns liiiite nervöst är väl att man kommer bli väldigt medveten om hur pass mycket kroppen lagt av nu under lovet.. men men.. inte så att man har så mycket val om man nu vill passa på att vila när man är ledig!

Fick reda på igår också att det är auditiondags för mig på måndag (om en vecka alltså), så vi får se hur det går... =/

Thingeling så länge!



Kommentarer
Postat av: Johan

Jodå, det är bra! Har bara vilat och druckit sprit så det har varit ett bra lov, förutom att jag gått upp typ 8 kilo! :D Själv?

2009-01-06 @ 16:52:50
URL: http://johannicklasforsberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0