Blodsmak i munnen...

Datum 2009-01-30 Klockslag 13:18:24
Den här dagen har ju bara börjat helt magiskt.. not..! Hade tänkt att markera på Dan's klass idag... jo precis... lycka till Celina... Jag körde på som en j*vla åsna och efter en halvtimma började jag skaka, blev torr i munnen, yr, färgerna i rummet började bli lite halvkonstiga (ljusna upp typ) o.s.v. Men säger Celina till att hon kanske borde sitta ner och vila lite - NEEEJ! Hon går upp och fortsätter att köra och köra och köra och köra ända till lektionen var slut...

Och nu känner jag mig helt nerkörd både fysiskt och psykiskt.... jag skulle gärna sitta här och säga att "ja men du visade iaf fall vad du gick för"... men just nu känns min energitömning så fruktansvärt meningslöst och extremt i onödan... Inte så att det ledde till något bättre direkt. J*vligt onödigt Celina - ta in och lär!

Som tur är var underbara Hanna väldigt förstående när hon mötte på vägen in till klassen.. Jag satt med ytterkläderna på i soffan och såg allmänt besegrad ut och jag hann inte ens säga nåt innan hon med all välmening säger åt mig att gå hem och vila ut... Det finns människor som ser en, och det finns människor som inte gör det... Hon är en sån som verkligen ser...



En sak som jag ser framemot iaf även om jag mår kasst just nu, är mina två klasser som jag ska ha ikväll! Feminine Vibe och Minivibe! =D Hade tänkte lära ut refrängen på "Circus" till båda. Kommer bli baaaallt! ;)

Och just det jag! Fick min tröja från Nelly idag! Tror inte att jag skrev om den förut, men nu är den iaf här! Och snabbt som tusan gick det! Me like! =)



Bild från Nelly.se
Den är såååå fin!! =D
Passar väldigt bra ihop med mina naglar ocskå.. ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0