Tomatohead!

Datum 2009-02-25 Klockslag 22:15:48
Ja nu är man tomatohead igen då! ;) Har verkligen saknat att vara rödhårig! Vet inte varför, men jag känner mig otroligt "hemma" i den här färgen. Fick dessutom två slingor som börjar i vitblond och övergår i röd/rosa, plus en blå.. hihi.. flummigt, men coolt! Ville egentligen ha en massa lila slingor från början, men dom var slut så det får bli nästa gång!

Här har ni lite resultatet på det! Tycker inte riktigt att bilderna gör färgen rättvisa bara.. den är nog lite mer "blå" i verkligheten.. ser lite för morotsfärgat ut här.. men men.. den som är intresserad får helt enkelt stämma träff med mig! ;)



Åkte förbi ICA Larsberg också för att hämta ut mitt paket från Chicy.se.. finally!! Gjorde beställningen för säkert två veckor sedan, men men.. nu är mina finafina små armband i äntligen i sin rätta miljö, dvs på min arm! ;)



Sen när jag var hos min frissa som jag gått hos nu de senaste fyra-fem åren passade jag också på att köpa med mig lite vårdande schampo och balsam, plus en ny gigantiskt hårspraysflaska.. ;)



Ska tydligen vara bra det där för mitt stackars överpreparerade hår....


Och igår var jag på dejt med världens finaste och bästa kille i hela världen, dvs min Kithi! ;) Så fort han var klar med bandet så drog vi in till stan (världens WT-ställe, men ack så kul!) käkade middag och spelade biljard! Mycket lyckat! Vi tog lite bilder också men med Christians iPhone.. så jag lägger upp dom så fort jag har dom!


Just det ja, var och kollade in den nya hokuspokuslåddan i replokalen efter hårfixet. Haha, samma sak varenda gång man ska jobba med en ny låda...

Celina - "Men vaddå, hur menar du att det här ska gå till..?"

Tobbe  - "Jadu..... det får vi se...!" =)

En kvart senare efter diverse krånglande, svärande, hysteriskt garvande och frågetecken stora som hus....

Tobbe & Celina - "Jahaaaaaaa...!! =D"

Kommer bli kanon det där! ;)





Nu har jag fått i uppdrag att rensa ut lite gamla kläder och tänkte då också passa på att fixa till lite här hemma... tänkte kanske återkomma lite senare ikväll/natt med bilder på lite grejor som jag införskaffade på BikBok på vägen hem från lådpysslet...

Tjoho så länge!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Wohoo! Jag VISSTE att det skulle bli hett men såå hett?! Grr! Helt sjukt snyggt! :)

2009-02-25 @ 23:32:00
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Frida

Galet snygga armband.. Är alla tre från Chicy?

2009-03-01 @ 22:52:43

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0