Pendelpladder

Datum 2009-02-13 Klockslag 19:52:28
Ja då sitter man här på pendeln igen.. Skriver från mobilen så ni får ursäkta att det blir lite "ihopklumpat". Igår hade jag mina klasser på Ackis och dom var verkligen jätteduktiga! Är inte van vid att hålla så högt tempo själv bara när jag undervisar så jag var helt fruktansvärt slut när jag var klar för dagen! Länge sen jag kände mig så faktiskt.. Förut när man dansade street så fick man ju känna på det var och varannan dag om man säger så.. Igår fick jag även nattsällskap av min myskorv som kom och hälsade på. Lite svårt att åka ut till Väsby när man slutar typ tio på kvällarna. Idag har jag haft skola som vanligt och undervisning i Torsvik med mina Vibe-grupper. Vi håller på med meganumret "Circus" och jag är övertygad om att det kommer bli helt magiskt! =D Och nu sitter jag som sagt här på pendeln och fördriver tiden lite (har bara kommit till ulriksdal än så länge). Imorn blir det Alla-hjärtans-dag-mys + firande av Christians mamma + middag och Schlagermys hemma hos Bea och David. Tror att det kommer bli en toppendag med mycket pussar och kramar och mysgos i allmänhet. =) Jag är verkligen sjukt hungrig nu... Babe har fått i uppgift att slänga ihop middag till ikväll, vilket jag ser framemot! Tycker att tåget borde vara framme typ nyss... ;) Nä men om man skulle ta och läsa lite istället. Nu gäller det att ladda upp för en hel helg av hångel med älsklingen! ;) Tudeluuu!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0