"I'm gonna tell him I know what he did last summer... twenty-two years ago... in the Winter..."

Datum 2009-02-22 Klockslag 18:23:51
Och så var det söndag igen då... en liten skillnad är bara att JAG INTE BEHÖVER GÅ TILL SKOLAN IMORN!!! =D Missförstå mig inte, jag älskar verkligen daglinjen och allt vad det innebär, men nu behöver jag VILA UT!!

Idag har jag och min karl inte gjort mycket mer än vaknat, ätit frukost, myst, hängt med Keno och Aaron som kommit hem från Thailand (the bastard!) och myst lite till. Men nu är det dags för middag från Drop-in (dvs kycklingkebab för min del) och sen ska babe börja jobba med det bär bandet som vann Jack Daniels-tävlingen!

Nu gick babe för att handla och jag ändrade mig till en pizza med parma, mozarella, rucola och pesto.. eller nåt sånt.. får se vad som bärs upp! =) Farligt att bo ovanpå en pizzeria........

Snart är det den 25:e och då ska jag shoppaaaa!!!! Var inne på BikBok för nästan en månad sen och var tvungen att springa ut för att det fanns så sjuuuuukt mycket snygga grejer!! Men nu j-vlar när jag har lite mer cash så blir BikBok mitt första shoppingstopp! Kändes väldigt mycket 80's inspirerat, which I L-O-V-E!!

Gjorde förresten en genomsökning av mammas gamla kläder för några veckor sedan och hitta TVÅ galet coola 80-tals kavajer!! En i grått och en i svart!! Kommer bo i dom när det blir lite varmare ute! =)

80's forever säger jag bara! =D







Har jag förresten sagt att jag ska färga håret tillbaka till rött? Nu på onsdag kl 13.00 till och med?





Damn, I LOVE the 80's!! =D








Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0