Te Amo...

Datum 2009-12-14 Klockslag 14:17:00
Aloha! Jag måste bara säga en sak...

Jag ÄLSKAR min lägenhet!!! =D =D =D

Jag får verkligen lyckokpirr varje gång jag vaknar och det första jag ser är min babe och sen mitt fina lilla bo. =) Självklart saknar jag ju hemma-hemma också, men det som känns bäst är att jag liksom fått med mig en liten bit av den mysiga känslan hemifrån. Min lägenhet känns liksom som en del av huset, fast lite längre bort.

Vad händer idag då. Jo, jag har faktiskt jobbat nu på morgonen med lite grejor och nu hade jag tänkt att fortsätta med Moulin Rouge-rep. Sen ikväll har jag sista klassen med Specialen och Ultimate Vibe på L-ö.

Älskar hur mysigt det blir här på Gärdet när det snöar. Köpte förresten tre böcker igår som jag helst bara skulle vilja dyka ner i soffan med och dra en varm filt över mig. ;)

Apropå kärlek, här är en grym låt från Rihanna's nya platta att mysa ner er i soffan med. ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0