Myskväll

Datum 2009-12-19 Klockslag 23:13:10
Japp då var man i lägenheten igen då. Har haft en supermysig kväll med middag och TV-häng med päronen. Nu tänkte jag mysa ner mig i soffan igen med mitt doftljus, min övernaturligt mysiga filt, lite godis, min bok och TV:n.

Funderar förresten lite på vad jag ska ha på nyår. Ni vet den där dagen när all bara var helt magiskt? Den dagen hittade jag också min silvriga paljettkavaj på BikBok som jag har gått och spanat på i en månad nu, fast nu var det 30% REA!! Hallå!! Det fanns EN Small kvar = MIN MIN MIN!!! ;) Anyway, jag funderar nu på vad jag ska ha till den.... hade varit coolt med den här klänningen, men jag är inte jättesugen på att slänga ut 2000kr på min nyårsoutfit...

Morningside SEK 1949, Stylein - NELLY.COM

 

Eller så kör jag på lackleggings, loose-fit t-shirt och ett par killer-klacks! Tillsätt galet mycket smycken and it's partytime! Tror faktiskt att det får blir så. Nu ska jag förflytta mig två centimeter till soffan....

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0