Jag är heeelt slut! Ska bli jättes

Datum 2009-12-06 Klockslag 20:32:18

0-1e5b1183eff4dd76cbefeba02e4493f9.png

Jag är heeelt slut! Ska bli jätteskönt att få komma hem till färdiglagad mat nu. =) Jag och Christian hade sjukt kul igår! Vi hade bara tänkt att åka in till stan efter mitt gig på L-ö och hälsa på Aaron i baren, för att sen ha en mysig hemmakväll. Så blev det inte. ;) Det slutade med att vi satt och battlade med ett annat par snett mitt emot vem som beställde in coolast drinkar. Med tanke på att vi hade Aaron på vår sida så vann vi överlägset! ;) Sen när vi kom hem hade vi supermysigt då vi satt uppe och nattbabblade om ditten och datten innan vi la oss och njöt av vår sovmorgon. =) Nu idag har vi söndagsmyst loss och nu är det som sagt dags för söndagsmiddag bestående av buffalo wings och bönsallad. Mums!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0