Rensa rensa rensa - sälja sälja sälja....

Datum 2009-08-22 Klockslag 16:04:00
PAUS!!

Känns som ett evighetsjobb och jag lär ju inte bli klar idag. Men ska man flytta till en mindre bostadsyta så ska man! Håller alltså på att rensa ur hela garderoben på massa kläder som jag faktiskt inte använder längre.

Jag är en sån där riktig samlarmänniska, så jag tycker att sånt här är väääldigt jobbigt! Jag måste verkligen stålsätta mig. Jag kan t.ex. plocka upp ett par jättegamla alldeles för stora, slitna jeans med utställda ben som jag hade i gymnasiet och veta att jag verkligen inte använt dom på flera år (delvis för att jag glöm att dom ens existerar). Men trots detta ska jag självklart bli sentimental och börja tänka att byxorna har själ och "känslor" och jag kan ju bara inte sälja ett par byxor som följt mig genom stora och små händelser i mitt liv!

Suck... ja jag vet att det bara är ett par jättegamla alldeles för stora, slitna jeans med utställda ben som jag dessutom råkade ha på mig i gymnasiet... Time to deattach! ;)

Men på ett sätt ser jag verkligen framemot när allt är utrensat och jag bara har kvar sånt som jag faktiskt använder. Bort med det gamla och in med det nya! =) Sen är det ju faktiskt tråkigt för kläderna att bara ligga och häcka i min garderob när någon annan kanske skulle använda dom fler gånger i veckan!

Tänkte lägga upp allt på tradera sen. Här är några exempel!



Jeans från Killah



Jeansjacka från Gul&Blå



"Dior"-stövlar (från Peking ;) )


Kommer snart med ny uppdatering!
(Och ni får ju självklart säga till om ni är intresserade av något =) )

Kommentarer
Postat av: A M M E

sv: iförsig, haha



kram

2009-08-22 @ 16:47:43
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: ida

jag har ju aldrig sett en större garderob äb din så jag säger bara LYCKA TILL! :) i like jeansjackan :) får man prova?? krambanan ida på krigsstigen

2009-08-22 @ 17:47:10
URL: http://idadancer.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0