Min käre karl

Datum 2009-08-18 Klockslag 00:24:51
Såg precis att min babe Christian lagt upp en ny bild på facebook som jag tänkte sno lite snabbt och visa upp för han är så fiiiin! =)



Vi har faktiskt varit ihop i över 2 år (vet att det är under 2,5 iaf) Inte illa pinkat. ;) Började med att jag skulle spela in en låt och då ringde jag till hans studio som fanns med på stagepools hemsida. Sen sa det bara klick and the rest is history! ;)

Vet ni en lite rolig grej förresten; jag skulle faktiskt blivit döpt till Christian om jag hade blivit en kille... Crazy bananas! ;)

Kommentarer
Postat av: A M M E

2 år är bra!

grattis!

2009-08-18 @ 08:08:22
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: IDA WARG

Tack älsklingen <3



Åh du och din man är så kära! Så härligt att se! Kul att se dig igår! PUSSSSSS på min schlaijna

2009-08-18 @ 21:33:22
URL: http://idawarg.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0