Lucky me!

Datum 2009-08-13 Klockslag 14:07:23
Hihi, jag är så lycklig! Jag har verkligen lyckats få min drömlägenhet! Den kan inte bli mer perfekt. Tack alla ni söta som kommer med roliga små inredningstips. =) Sitter här och bara bubblar av lägenhetsglädje!

Jag har övertalat mamma och pappa att vi sk åka in till stan idag och kolla inredning på Mio. Det här är verkligen saker man drömt och fantiserat om hela livet. Känns väldigt overkligt måste jag säga. Men bäst! =)

Snor lite bilder från Idas blogg (Polen-bilder). Puss på dig Ida! =)



In the loge precis innan vi skulle på scenen...



Aijda & Schlaijna



Här äter vi middag efter en lååååång dag. Artisten Daniela med sina söta dansare Gabbi och Bianca. Längst bort sitter Peter och Anders från Hitworks.



På flyget hem satt jag och pratade med söta Petra (September) och vi bestämde vad alla var för olika slags djur. Här är dom jag kommer ihåg;

Ida - chihuaua
Neo - känguru
Daniela - koala
Bianca - haj
Gabbi - en liten söt hund
Vickan - papegoja
Anders - sork
Peter - varg
Jag - mus
Petra - räka



Kommentarer
Postat av: alx

svar: Gud jag skulle vara överlycklig om jag hade det som dig. Fast iof livet är mer än karriären.:)

2009-08-13 @ 14:28:51
URL: http://lifeofalx.blogg.se/
Postat av: alx

Svar: haha, precis. smart sagt. och du har väll tur du. Själv ska jag se till att skola och vänner/familj kommer i första hand och sedan får resten falla på plats. Ungefär som allt i mitt liv får göra.



Jadu jag vet faktiskt inte vad som händer. Funderar på att ta en ensam chilldag idag och läsa böcker eller något. Själv då?

2009-08-13 @ 14:42:48
URL: http://lifeofalx.blogg.se/
Postat av: alx

svar: Okej, jag har den första boken ur twiligt serien. Men jag har typ glömt bort att läsa den ^^ måste läsa den när jag läst klart bokserien jag läser nu. Du borde ta dig en titt i dom böckerna. Skit bra. Dom heter typ, lovligt byte och jagat byte osv. Alla slutar på byte och är skrivna av Janet Evanovich.

2009-08-13 @ 14:57:52
URL: http://lifeofalx.blogg.se/
Postat av: A M M E

sv: wow, gud va man vill va i din och Ida W & Ida S position ibland.



plus att ni tre är ju så himla bra lärare! :D

2009-08-13 @ 15:00:13
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: Sara-Louise

skitfin blogg! :)

2009-08-13 @ 15:03:19
URL: http://xsoulise.blogg.se/
Postat av: linnea&alina

gud, vilken söt blogg du har (: verkligen, jättekul att läsa. kolla gärna in våran. kram

2009-08-13 @ 19:55:13
URL: http://makesense.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0