JAG ÄR MED LÄGENHET!!!!!!!!!!!!

Datum 2009-08-12 Klockslag 21:31:19
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Jag är så lycklig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!!!!!!! Vilken mardrömsdag det varit, men ååååååhhhhh så glad jag är nu!!! =D

Vi kanske ska ta det från början...

När jag kom hem från Polen i söndags hade det kommit upp en massa nya lägenheter som mina föräldrar hade spanat in under helgen. Där fanns särskilt EN som jag fastnade för direkt! MIN lägenhet! =) Utgångspriset låg på 1,5 milj. Den kändes sååå perfekt, men tyvärr var inte visningen förrän om en vecka. Jag förberedde mig alltså på en väldigt lång väntan...

Men! Då kommer min käre far på att han skulle ringa mäklaren och be om en privatvisning. Stämde allt enligt beskrivningen skulle vi buda samma dag. Vi gick på visningen, men då hade en annan tjej varit lika smart, så hon skulle också på en prviatvisning direkt efter oss. Därför la vi inget bud direkt. Så fort dom var klara slängde vi fram vårt förslag och sen drog h-vetet igång.......

Nu på morgonen har det budats som aldrig förr!! Klor har vässats och framtänder har blottats!! Efter en hård kamp fick vi till slut lägenheten! Men än så länge var vi inte säkra... Eftersom jag var iväg och jobbade hela dagen, så skulle mina föräldrar åka och skriva på åt mig, men precis när de skulle sätta foten utanför dörren ringer mäklaren och säger att biatchen lyckats låna mer pengar av sina föräldrar och budade över EN GÅNG TILL!!!!! GHAAAAAAAAAHHH!!!!

Men fy skam den som ger sig! Vi gav vårt sista bud och HON GAV UP!!!! IN YOUR FACE!!!!! =D

Själv var jag som sagt på reklaminspelningen hela dagen så jag sprang fram och tillbaka konstant för att kolla mobilen. När jag till slut fick höra att det var klart - jag hade min lägenhet - så fick jag anstränga mig mer än någonsin förr att kontrolera allt med mig....

Jag ville skrika, hoppa, springa, gråta, skratta och allt på samma gång! Det kunde jag ju inte riktigt göra med ungefär 50 pers runt omkring mig på inspelningen, så jag gick mest runt och log och såg väl förmodligen ut i kroppen som att jag skitit på mig eller nåt. ;)

Jag hade tänkt att visa er bilderna från annonsen, men han har tyvärr redan hunnit ta bort den. =( Får visa er sen när den är inredd och klar helt enkelt.

Lite kort info om lägenheten;

Furusundsgatan 16 på Gärdet
Ca, 30 sek till tunnelbanestationen
Yta: 37 kvm
Balkong
Sovalkov (egentligen litet matrum, så det är en lite större sovalkov)
1 tr upp
Avgift: 1300 kr / mån

Tillträde: 1:a okt.

Feels like heaven..... =)

Kommentarer
Postat av: ELISE

gud vad billigt :o

2009-08-12 @ 23:44:46
URL: http://enblondelise.blogg.se/
Postat av: ELISE

svar: jo men 1300, som du skrivit, i månaden är ju ingenting för en så fin etta.

2009-08-13 @ 10:39:07
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0